top of page

?....בטחון עצמי נמוך...

Updated: Dec 13, 2018

צילום והפקה: ענת אורן

איפור ושיער: גל פינקשלטיין   דוגמנית: מיכל בקר

הרגע הזה, שאת מסתכלת במראה ולתוך הההשתקפות שלך  – קצת כמו אליסה הקסומה…  – מה בעצם את רואה שם?

האם את רואה איזו מדהימה את או שאת מסתכלת על משקל עודף שאת חושבת שיש לך, על צלקות, קמטים, כתמים וסימני גיל וחיים….

את באמת מאמינה שכל הסבריטאיות נראות ככה כשהן קמות בבוקר? זוהרות יפות ורעננות…?

אז כששואלים אותי מה זה בשבילי צילומי נשיות, מעבר לתוצאות המדהימות אני חושבת על התהליך. הנשים שמגיעות אלי לצילומים הם נשים רגילות, אמהות אחרי לידה, נשים שמחפשות בן זוג וחושבות שהן "לא מספיק…… יפות / רזות / חטובות / חכמות / מוצלחות", נשים לאחר פרידה, נשים שנמצאות "במירוץ החיים" ולא מוצאות רגע לעצמן מביטות במראה ונבהלות.


ואני חושבת עליך – איך את מרגישה? מהו ה"אבל" שלך, ממה את חוששת ומה מעכב אותך מהלרגיש הכי יפה שיש.

עבורי, הדבר הכי חשוב הוא התהליך הרגשי שאת חווה בזמן הצילומים – לפניו ואחריו. איך את מסתכלת ורואה איך הסביבה רואה אותך – תופתעי לגלות שבדרך כלל הרבה יותר טוב מהשיפוט העצמי המחמיר והלא אובייקטיבי שלך את עצמך. ביום שכולו שלך, כשאור הזרקורים מופנה אליך את יכולה לתת לעצמך להשתחרר ולהתמסר ליופי שלך והצצה חטופה בתמונות כבר משפרת את הדימוי העצמי  ואיתו התחושות הטובות.


את עוברת מהמציאות לעולם הפנטזיה וחוזרת מחוזקת לעולם האמיתי – בכוחות חדשים. הזוהר קורן ממך ופתאום את מצודדת ראשים ומקבלת מבטים של אנשים זרים ברחוב – כן, כן – גם גברים גם נשים מסתכלים עליך, נמשכים אליך רוצים שתגידי להם משהו – אפילו מה השעה. את מתחילה לקבל מחמאות מהעולם והבטחון העצמי עולה. וכל זה קורה ביום אחד שאת מחליטה לפנק את עצמך.


בגדים יפים שמחמיאים לך, מאופרת באיפור שמתאים לך, עיצוב שיער ואז מצטלמת מהזויות הכי נכונות עבורך. טיפה פוטושופ… מסתירה מה שצריך וחושפת ומדגישה מה שכדאי ופתאום, בלי ניתוחים, בלי פרוצדורות יקרות כואבות (ולעיתים מסוכנות) –




ואת מתחילה לראות את עצמך באור אחר…

ומבינה שגם את יכולה להראות כמו השחקניות ההוליוודיות על השטיח האדום!



65 views0 comments
bottom of page