top of page

קסם אישי ומקצוענות והיא רק בת 12


תמיד מדברים על חווית הלקוח....

הפעם, הייתי רוצה לספר מעט על החוויה שלי כצלמת.

את הילה פגשתי באחד מימי השישי לצילומי בוק בת מצוה. לפני המפגש איתה דיברתי עם אמה ששלחה לי כמה תמונות בווטצאפ.

ילדה. בת 12. חשבתי לעצמי: "חמודה כמו כל הילדות..."


כשראיתי אותן יוצאות מהאוטו - נראתה לי קטנטונת כזו...

אבל בשניה שנכנסו לסטודיו הבנתי שיש לי כאן סיפור עם כוכבת גדולה!

יש לה חיוך משגע שלא יורד מהפנים:

והעיניים הירוקות שלה מאירות את העולם כמו שני פנסים גדולים:

כשאני מצלמת בוקים לבת מצוה אני יודעת שלמרות שהן מבלות שעות מול המראה ואלופות הסלפי - כשהן באות להצטלם, לרוב הופכות ביישניות ולא יודעות מה לעשות ואני מנחה אותן.

עם הילה זה היה להיפך...

הילה הגיעה מוכנה לצילומים - מכף רגל ועד ראש.

לא רק מבחינת הלבוש, התאמת הצבעים והשיער,

אלא בעיקר ידעה מה אוהבת ומה היא רוצה!

פרשתי בפניה את האפשרויות לגבי הלוקיישנים השונים והיא החליטה הכל לבד!

איפה היא רוצה להצטלם, מה היא רוצה ללבוש בכל לוקיישן וכמובן על הפוזות, ההבעות, ומה היא רוצה לשדר בכל תמונה.


ולדעתי היא הצליחה לשקף בצורה מושלמת את היופי הזה של גיל 12 שלפעמים את כבר בוגרת וגדולה ולפעמים עדיין ילדה שובבה :)


כסטייליסטית לא נשאר לי הרבה מה לעשות.... בחוש הטעם המשובח שלה, הילה שילבה בצורה מדוייקת את האקססוריז של הסטודיו עם הבגדים שהביאה איתה, ויצרה לעצמה מראה יחודי ששומר על הסגנון האישי שלה עם נגיעות אופנתיות ויחד יצרנו תמונות במראה של מגזין אופנה:

הילה היתה מעורבת בכל שלב, ובחרה בעיצוב גרפי קלאסי מינמליסטי ורגוע:


אז רציתי להודות להילה המקסימה על יום צילום שהיה מאד חוויתי עבורי כצלמת וגם לאמא שגית על התמונות היפות שצילמה אותנו יחד 💖





261 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page