top of page

ללבוש יצירות אמנות

Updated: Dec 13, 2018

כשבדים, פייטים, חרוזים ותחרה פוגשים באירית אביבי - מעצבת אופנת שמלות ערב 💖


הבדים הרכים הנשפכים על הגוף, מלטפים במגע רך והגזרות המחמיאות הופכות כל לובשת לזוהרת ונשית. השמלות בעיטורי תחרות, פייטים מרצדים על הקירות שמסביב, חרוזים ותפירה עילית כל אלה הופכים את השמלות של מעצבת האופנה אירית אביבי ליצירות אמנות שהופכת כל יום לאירוע ששווה להתלבש עבורו.


שמלות הכלה של אירית, מעוצבות בחכמה רבה ונתפרות ביד מיומנת ובראייה רחבה הכוללת את אופייה של הכלה, את אופי האירוע,  השעה של החתונה ואפילו את סגנון הריקוד וכל זאת כדי להביא את הכלה ליום המרגש בחייה כשהכי נוח לה מחד ומאידך יכולה לבטא את עצמה בצורה מושלמת ולהתלבש בסגנון הרצוי לה. השמלות עוטפות את הגוף בתחרה נשית מכסות טפח ומגלות טפחיים – והכל בעידון רב וברמת גימור מוקפדת ביותר.

גם לבגדי הערב מקום נכבד בקולקציה העכשיווית של אביבי. אירית מתאימה באופן אישי לכל לובשת את הגזרה המתאימה לה כדי להדגיש את היפה (ולטשטש מה שכדאי). השמלות האלגנטיות מפתיעות ברעיונות המקוריים שלהן ומצליחות לשמור על מראה קלאסי, צעיר ורענן.

אירית אינה שוקדת על שמריה וניתן לראות גיוון רחב מאוד בעבודותיה. שרוולי עטלף רחבים, לצד שמלות ללא שרוולים ולצידן שמלות עם שרוולים ארוכים צמודים ומחמיאים. גזרות שמרניות וגזרות עכשויות א-סימטריות.

אירית אביבי, מעצבת אופנה יפהפיה – (שנראית יותר כמו דוגמנית בעצמה) עוסקת בתחום כבר שנים רבות ובעלת חוש סטייל מעודן בעזרתו מצליחה לשלב שילובים מקוריים של חרוזים, פייטים ופרחים ולגרום לכל בגד להפתיע ולהחמיא.




הייחוד בקולקציה של אירית הוא ההתאמה שלה לקהל נשים צעירות שרוצות להראות זוהרות ויפות וגם לקהל הנשים האלגנטיות שרוצות לשמור על עידון, איפוק המשלב מראה מעודכן.

העיצובים של אירית מלאים בחוש הומור ובהרבה משחק בין השקוף לאטום, בין החשוף לסגור בין הארוך לקצר כאשר פה ושם יש שסע החושף רגל ארוכה ויפה או מחשוף גב מפתה.

אירית אביבי מעצבת מבטיחה שכדאי להכיר.


עיצוב אופנה: אירית אביבי  |  הפקה וצילום: ענת אורן  |   דוגמנים: נעה איבגי, תומר רז   | איפור ושיער:  לילך בר נתן  | לוקיישן: מומה קרית ענבים

צילום והפקה: ענת אורן - Production & photography: Anat Oren

Fashion designer: Irit Avivi Mua stylish: Lilach Hair and Makeup Artist Model: Noa Evgi, Tomer Raz

תודה ענקית לכל צוות המומה - קרית ענבים 💕

15 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page